Realizacje

Galeria Arkady Wrocławskie

Dla Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do jej klientów. Z okazji urodzin przeprowadziliśmy 7 etapów losowań, w których do wygrania były nagrody pieniężne w formie kart podarunkowych. Nagrodą główną przewidzianą w tej loterii była karta o wartości 100 000 zł.

 Cel:

  • Przygotowanie, prowadzenie i organizacja loterii promocyjnej z okazji urodzin Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie.

Mechanika:

  • 7 etapowa loteria dla klientów, którzy w okresie promocyjnym dokonali zakupów za min. 50 zł, wypełnili kupon, wrzucili do urny i przyszli na losowanie finałowe.
  • W 6 etapach wydaliśmy karty podarunkowe o wartości 1 000 zł i 10 000 zł.
  • W 7 etapie zostały wydane karty o wartości 10 000 zł i 100 000 zł.

Wyniki:

  • Rozdano 6 kart podarunkowych po 1000 zł na zakupy, 12 kart po 100 zł i nagrodę główną 100 000 zł.
  • Łączna pula nagród 211 999 zł.

Arkady Wrocławskie to kompleks handlowo-biurowo-usługowy, na który składa się 130 sklepów, multipleks, fitness i centrum medyczne, 11-piętrowy biurowiec oraz parking. Jest położony w centrum Wrocławia, w kwadracie ulic Powstańców Śląskich, Swobodnej, Nasypowej i Komandorskiej.

Organizacja loterii z okazji urodzin centrum handlowego

Loteria promocyjna, którą wdrożyliśmy, została przygotowana z okazji urodzin galerii Arkady Wrocławskie. Odbiorcami akcji promocyjnej byli klienci centrum handlowego, którzy w czasie jej trwania dokonywali zakupów o wartości minimum 50 zł. Aby wziąć udział w loterii z nagrodami, należało wypełnić kupon, wrzucić go do urny oraz przyjść na losowanie finałowe, na którym ogłaszano zwycięzców. Organizacja loterii opierała się na 7 etapach, w których przeprowadzano losowania. W ciągu pierwszych 6 losowań rozdano uczestnikom akcji karty podarunkowe o wartości 1000 zł i 10 000 zł. Podczas finałowego, 7 etapu zwycięzcom rozdano karty o wartości 10 000 zł i nagrodę główną w postaci 100 000 zł.

Wyniki akcji promocyjnej

Efektem loterii z nagrodami przeprowadzonej z okazji urodzin centrum handlowego Arkady Wrocławskie było zwiększenie liczby zakupów dokonywanych przez klientów galerii w czasie trwania akcji promocyjnej. Cenne nagrody, w tym możliwość wygrania nagrody głównej o wartości 100 000 zł zmotywowały klientów do odwiedzenia sklepów i skorzystania z możliwości wzięcia udziału w loterii. Kupony o minimalnej wartości 50 zł wrzucone przez uczestników pozwoliły wyłonić zwycięzców, którzy podczas 7 etapów otrzymali nagrody pieniężne w postaci kart podarunkowych na zakupy o łącznej wartości 211 999 zł.

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.