Realizacje

Loteria GoActiv by UPL Polska

W ramach realizacji loterii GoActiv® dla UPL Polska mieliśmy okazję stworzyć kompleksowe rozwiązanie wspierające sprzedaż biostymulatorów GoActiv® wśród rolników. Celem kampanii było nie tylko zwiększenie świadomości na temat produktów, ale także nagrodzenie najbardziej aktywnych uczestników w okresie zakupowym .

Cel:

  • Pobudzenie świadomości rolników w kwestii preparatów GoActiv
  • Nagrodzenie najbardziej aktywnych klientów
  • Pobudzenie sprzedaży

Mechanika:

  • Zakup preparatów objętych loterią za min. 500 zł
  • Rejestracja zakupów na stronie loterii

Wyniki:

  • Nagrodzenie najbardziej aktywnych uczestników loterii
  • Zwiększenie sprzedaży preparatów z grupy biostymulatory GoActiv
  • Wydanie ponad 600 nagród

Nasza rola obejmowała pełne zarządzanie projektem, w tym:

  • Opracowanie regulaminu oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń na organizację loterii,
  • Zaprojektowanie systemu rejestracji zakupów oraz weryfikacji uczestników,
  • Stworzenie platformy do losowania i przydzielania nagród,
  • Kompleksową obsługę komunikacyjną oraz dystrybucję nagród rzeczowych.

Dzięki naszej efektywnej organizacji, w ramach loterii wydano ponad 600 nagród, w tym rowery elektryczne, hulajnogi, smartwatchy oraz nagrodę główną – quada.

Chcesz poznać, jak możemy wesprzeć rozwój Twojego biznesu? Odwiedź stronę Motivation Direct i dowiedz się, jak nasze rozwiązania mogą pomóc w realizacji podobnych projektów!

Klub Partnerów Shell Helix

Dla marki Shell przygotowaliśmy zintegrowany program lojalnościowy i motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych firmy, przede wszystkim do warsztatów, dystrybutorów oraz do pracowników obu tych podmiotów.

Voltimum Plus

Dla firmy Voltimum zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do elektryków, wykonawców i instalatorów. Głównym celem było zwiększenie efektywności sprzedaży w hurtowniach partnerskich oraz nagradzanie uczestników za dokonywane zakupy.