Realizacje

Warta

Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.

Cel:

  • Loteria organizowana dla laureatów konkursu #boWarto.

Założenia:

  • Do wygrania było 8 nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł i 20 000 zł oraz nagroda główna samochód osobowy Toyota Corolla.
  • Finałowe losowanie odbyło się podczas wydarzenia organizowanego przez Wartę.

Wyniki:

  • 557 uczestników loterii.

Warta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce. W skład Grupy Warta wchodzą dwie spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta S.A., które wspólnie oferują kompleksową obsługę klientów w całym kraju. 

Loteria promocyjna #boWarto

W ramach współpracy z firmą Warta zajęliśmy się organizacją loterii wewnętrznej i kluczowymi zadaniami niezbędnymi do jej realizacji. Odpowiadaliśmy za przygotowanie regulaminu oraz uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie loterii. Zajęliśmy się również procesem losowania oraz obsługą uczestników akcji promocyjnej. Do naszych działań zaliczał się również zakup nagród oraz ich dystrybucja i wydanie zwycięzcom.

Loteria promocyjna była skierowana do laureatów konkursu #boWarto. Finałowe losowanie i ogłoszenie zwycięzców odbyło się podczas wydarzenia zorganizowanego przez Wartę. Nagrodami w loterii było 8 nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł i 20 000 zł. Nagrodą główną był samochód osobowy Toyota Corolla.

Loteria z nagrodami - wyniki

Organizacja loterii zgodnie z prawem wymaga spełnienia kilku warunków, o które zadbaliśmy w ramach naszej współpracy. Odpowiednie przygotowanie i przeprowadzenie akcji umożliwiły nam sprawne wylosowanie zwycięzców. Wewnętrzna loteria skierowana do uczestników konkursu zgromadziła 557 osób. Wynikiem było rozdanie 8 nagród pieniężnych oraz nagrody głównej w postaci samochodu osobowego.

BGŻ BNP Paribas

Dla banku BGŻ BNP Paribas stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do jego partnerów biznesowych. Głównym założeniem było premiowanie podejmowanych przez nich aktywności za pomocą nagród. 

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.